Search
Àsia / La Volta al Món / Sri Lanka / Tangalle

TANGALLE I LA SEVA CALMA COSTERA

Començàvem l’etapa costera del sud del país per Tangalle, una ciutat força gran la qual només hi vam anar per fer una petita volta quan buscàvem una barberia. També hi vam anar a menjar i ens va sobtar quan només podíem comprar unes cerveses a les licoreres especifiques que hi ha repartides per la ciutat.

Vam passar els dos dies a l’hotel Green Parrot, ubicat a 15 minuts a l’est de Tangalle, és un lloc ideal per descansar i desconnectar de tot.  Es troba entre mig d’un estany ple d’aus i una platja gegant completament buida a la que vam anar cada dia per fer un banyet i a volar el dron. Les vistes panoràmiques des de dalt són increïble amb el blau intens de l’oceà i verd de la palmeres, conviden a passar-se hores caminant o estirats a la sorra.

L’hotel és petit i familiar, amb un total de 12 habitacions, la nostra tenia vistes a la banda de l’estany on es poden fer observacions d’aus. Estàvem en una habitació molt ample amb un bany gran i modern i una terrasseta on podíem menjar amb vistes a la piscina. Una piscina central gran, suficient pel nombre de persones que s’hi poden allotjar i que es troba just davant del bar i restaurant on ofereixen a més del esmorzar inclòs, opció de dinar o sopar a la carta. També tenen ofertes diàries de begudes o postres que no està de més demanar mentre es fa un banyet. L’esmorzar es serveixen a porxo del restaurant a base d’ous, fruita, suc natural i torrades.

Teníem l’opció d’aparcar el tuk-tuk a l’interior de l’hotel i va ser ideal perquè casi no el vam agafar durant aquests dos dies que vam dedicar fer platja i relax.

Ben a prop de l’hotel, quan vam anar un dels dies a menjar a fora vam parar en un camp de criquet on hi havia uns nois fent un partit. El criquet és l’esport principal a Sri Lanka, també de l’Índia i d’aquí la gran rivalitat que tenen. Podríem dir que s’assembla una mica al bèisbol per fer-nos una petita idea però amb un reglament del tot diferent. El fet és que ens vam parar per veure com jugaven i vam començar a parlar amb ells, ens van deixar fer uns tirs i puc assegurar que sembla fàcil però no ho és gens!

Últims viatges
Sponsor
Discount up to 45% for this road trip this month.